Alvindmrkl Prenseslergibiydim zaten gaz damlasında da zeytinyağı var yazıyor damla gibi damlatılabilir aslında
Kafam Prenseslergibiydim bende yapıyorum ama dürtüp cekiyorum bırakmıyorum öğlen fitil attım ama tuttmadı cıkardı bi kaç kez denedim cay kısıgı kadar yaptı hiç tutmadı fitili yine kıvranıyo cok zeytinyağı çubukla durtsem mi yine acaba