Seda0651
size şöyle söyleyeyim, her bebek farklıdır🤷🏼♀️ Bazılarında kurtarıcı oluyor bazılarında ise hiç durmuyorlar içinde. Ben ilk oğlum da almıştım hiç durmadı içinde. İkinci oğlum da kurtarıcım olmuştu hep gündüzleri içinde uyuyordu, yemeğimi falan rahatcana yiyebiliyordum. Eğer tanıdığınız birinde varsa öyle bir içine koyup bakın sevecek mi.