Anneler kızım 2. Ayda kolundan aşı oldu sağlık ocağında . O zamanlarda bişey yoktu ama son 1 2 aydır aşı olan yeri kabuk bağlıyor banyo yaptırnca yumuşayıp kanıyor . Yara gibi şiş. Doktor krem verdi ama alamadım eczaneye gidemedim sizler ne yaptınız bu durumlarda