yusufmertmom Kızlar sezeryan sonrası idrar kaçıran var mı , ya çamaşırım ıslak hep sürekli değiştiriyorum
tunosum yusufmertmom benim öyle bi sorunum olmadı ama tahmin toparlanması 2 aya yakın sürüyor belki o yüzden kaçırma oluyordur. Sezaryen olsak bile rahim eski haline hemen dönmüyor
tazeannee_ yusufmertmom bende sezeryan doğum yaptım 6 hafta oldu ama öyle bir sorunum yok suan bence doktora muayene olun