İyi akşamlar arkadaşlar 💜
BİM’in bezini kullanıyorum kızım doğduğundan beri ve cildimi çok hassas yoksa bezden mi bilmiyorum hep pişik oluyor. Olduğu zamanda baya geçmiyor ve yara gibi oluyor. Önlem bezi bı kaç kişi iyi dedi ama emin olamadım değiştirmek istedim sizce nasıl bı bez? Yardımcı olursanız sevinirim ❤️