nazan34 canım hic gerek yok TV ye. Şuan muhtemelen anlamaz kucuk oldugundan ama yinede izlsmesin boşver :) pusetine koy gittiğin odalara gotur. Ben afedersin tuvalete girerken bile onu püsete koyup kapının önüne getiriyordum😄 konusturup oyalıyordum falan
Ama bu durumda arkadasların dediği gibi oyun halısı can kurtarıcı mutlaka.
Bebegm 8 bucuk aylık hic televizyon izlemedi. Bırkac kere telden kırmızı balığın videosunu izlemiştir,😄 telefonu da hic vermedim bilmiyor bunları .evet zorlanıyorum ama sağlığından önemli değil gerekirse iş yapmıyorum onla oynuyorum gün içinde napayım🙄