Girlpower bu söyleminizin neresinden tutsam elimde kalır. Kimse, pazara her gittiğinde aldığı ürün zamlanan, beyaz eşyaya 3-5 kat zam gelen, en temel ihtiyaçlar bile lükse düşen bir halkı, cebindeki üç kuruşu da erimesin diye döviz aldığı için hedefe koyamaz. Birilerine kızacaksanız, halkı kendi para birimine dahi güvenmeyecek hale getiren, ilk 20 ekonomisine oynayıp rezil rüsva olanlara kızın. Ayrıca ne zaman döviz güncellemesiyle fiyatlar arttı da döviz düşünce fiyatlar düşürüldü? Üzülerek söylüyorum ki elimizde gerçekten dövizi düşürecek silahımız olsaydı euro 20 olmadan önce kullanır, daha düne kadar Edirne kapısında ağlayan Bulgarların eğlence malzemesi olmazdık. Döviz gerçekten düşsün isteniyorsa önce sistem değişecek. Öyle piyasaya bu milletin kıymetli rezervlerini sürüp döviz düşürebileceğimizi düşünüyorsak hala, bize de her şey müstehak.