Mirayslck eğer beslenmesi kuvvetliyse, formül mamanın getirdiklerini karşılayabiliyorsanız ben de bırakabilirsiniz diye biliyorum. Şahsen ben 1 yaşında bıraktım. Bebeklerimden birisi reddetti içmeyi, diğerine de sadece hasta olduğunda sıvı kaybı yaşamasın diye alıp veriyorum. Bütçemi çok zorladığı için devamlı almıyorum. Bebeğiniz sanırım alt sınırda kilo alıyormuş, siz kullanmaya devam edin