Elifmom Kızım 10 aylık 1 hafta once sivri ısırdı en az 10 yerinden gecıyo gıbıydı bugün şişmiş baya kızarmış basına gelen varmı alerji midir yada neden 1 hafta sonra şişsin ki 😔
deletedmom173 Elifmom keşke doktora götürse idiniz onun ısırığına en iyi çözüm har sabunu dur anında indiriyor şişmeyi
RHMYT Elifmom bizde de oldu aynı durum doktora gittik impetex diye bir merhem verdi. Doktorunuza gidin kesinlikle.
Yusra34 Elifmom Bzimki bi de içi sulu sulu olmustu fotograf attım doktora aynı sizin gibi düşünmüştüm mikrop mu kaptı acaba diye sorun yok dedi. Evde sensiderm ya da mustela stelatopia varsa sür demişti.
Seqnem Elifmom aynı olay oldu. Sabah baktım yüzünde 12 ısırık ve şişşş. Hemen eczaneden bitkisel sprey aldım. Nurse Harvey 40₺. Aslında INCIA sprey alacaktım ama yoktu. O da 60₺.
Elifmom deletedmom173 doktora götürdüm kortizonlu bı krem verdi bende sedef sabunu duydum ıyı gelıyomus dıye kullanıyorum iyi geldı gibi gercekten
Yusra34 RHMYT impetec kortizonlu bi kremdir. Ben güneş lekelerimi açmak için kullanmıştım böyle bi tedavide doktorun tercih etmesi beni şaşırttı
Elifmom RHMYT doktora götürdüm kortizonlu bı krem verdi bende sabun kullandım iyi geldı gibi cok sukur
RHMYT Yusra34 evet doktorum da kortizonlu olduğunu söyledi. 3 gün kullan bırak dedi. Alerjik vücutlu bi bebek olduğu için maalesef her krem sonuç vermiyor bizde
Elifmom Yusra34 aynen bıze de kortızonlu krem verdo aynı zamanda kendiliğinden de geçebilir sıkıntı yok diyince bende sedef sabun kullandım buraz gec oldu cevap ama belkı birinin işine yarar bu post
Yusra34 RHMYT Benim kızımda alerjik ordan biliyorum daha kolay tepkime gösteriyor. Hatta 1 hafta yara bere içinde gezdi ayaklarıyla. Bana tam aksine kimyasal içermeyen doğal seyler verdi. Bu doktorlar da bi değişik
RHMYT Yusra34 bize kötü bi etki yapmadı şükür. Evet doktorları anlamak da zor. Birinin iyi dediğine diğeri kötü diyor.
Neslihankarabal Elifmom camların önune yarim soğan üzerine 20 karanfil batırıp ekleyin eve girmiyorlar. Evde de cok hoş bir boyu yayıyor hemde. Ben bahçeye sıfır oturuyorum düşünün. Içeride 1 tane sivri sinek olmadi 🤭😊