Egeberk Adiyokkitabin peki her bebek gece uyumuyo mu yoksa istisnalar var mı , ve şuan 4 aylık olmamıza 1 hafta var ataklar başlamış olabilir mi
Yesimsahin Egeberk bizimde tam 4 ayına 1 hafta kala başladı ve davam ediyor meme reddi uyumama sürekli bağırıp ağlama sürekli kucak isteme 😓 hep huysuz bide gazlı bi bebek o yüzden çok yorucu.. ben bilmiyordum bu atak dönemlerini burada bi kaç gün önce denk gelmiştim be tamda atak dönemindeyken öğrendim 😅
Zeynebinannes Egeberk 4 ay 9 günlük gece uykumuz her zaman nasılsa öyle aynı düzeninde. Sadece uykuya geçmek de zorlanıyor ve yatırdığım zaman kalkmak istiyor. Gündüz uykumuz hep yarım saat 45 dk ondada bir değişiklik yok. Ama aşırı huysuz ve hiç bir şeyden mutlu olmuyor sürekli ağlıyor kucak istiyor 🤦🏻♀️
bsrozn Başlamış olabilir. Bizim 4 ay 5 günlük. 4. Ay aşısından sonra meme reddi başladı maalesef😕😕 gece uykularımız iyi ama gündüz uykuları kötü, keyifsiz ve emmek istemiyor. Düzelicek inşallah🥰
Egeberk Yesimsahin biz 3 buçuk aylıkken falan başladık herhalde o döneme gece uyuyan çocuk sık sık uyanmaya başladı gündüzleri uyumamak için direniyo 2-3 kere de emerken ağladı doymadigini düşünüp bende agliyordumm