Minnossareannesi Hayalperest25 ben kulplar hariç çok beğendim, yüksek olması çok iyi altı temizlenir. Ahşap renkte her yaşa uygun spor şık ilerde de kullanabilirler 🌸
Hayalperest25 UmayGmz arkadasim kullaniyor bu modeli biliyorum cok şık ama tam bir kiz takimi benimkiler oglan
Hayalperest25 Hayalperest25 cok fazla genc odasi var ama sık ama iclerine oyuncak sepeti dusununce cok abes duruyor bu tarzda bakiyodum ileriye olurmu diyorum kafam cok karisik dogrusu
2papatya UmayGmz aynısı noktabebede var bende kızlarım için bakmıştım 8.200 diyor orda fiyatı.. siZin baktığınız yerde ne kadar fiyatı acaba ?? 🤔
UmayGmz 2papatya ilki 8190 ikiciden bilgi almak istedim wp yolladı kızım 3 aykık hemen almayacagım için oyalamak istemedim insanları onun hakkında bilgim yok
2papatya UmayGmz hmm aynıymış benim baktığım yerle. Bizim yataklar 60*120 dönerken dar geliyo çok uyanıyorlar diye değiştirmek istiyorum bide ikizler birbirini uyandırıyor 🤦🏻♀️
2papatya UmayGmz ileriye dönük düşünüyorsanız dar olmasın yatak.. döne döne uyuyamıyolar şuan uyanıp duruyolar bizimkiler
2papatya UmayGmz hmm sizin o boyutu iyi. Ben onu düşünemedim 60.120 almıştık 1,5 yaşındalar değişmek zorunda yatakları. Hani ordan alırsınız veya başka bi yerden eni 60 cm den geniş olsun ilerde tekrar değişmek zorunda kalmazsınız diye diyim dedim ☺️