Nisakuzusu Merhaba bebeğim 15 aylık emeklemiyor ve yürümüyor hala balerin basıyo ayağını doktora da götürdüm ortapedi görsün dedi çok hareketli elleri ayakları otururken ama cesaret edip yapamıyor Bi türlü benim gibi sorun yaşayan anneler var mı
BeniSahteSevme Nisakuzusu 18 aya kadar normal diye biliyorum canım yirumemesi korkma kendine güvenince yürüyecektir ama ekstra başka doktora da gösterebilirsin
Annis-ogul Nisakuzusu yurutec kullandiysa ondan kaynaklı olabilir cnm.brnm bebeim 1 yaşından bi gun önceden emekledi ve şuan 15 sylik yeni yeni adımları atıyor tek başına.
Dilayyyyy Nisakuzusu benim bebeğim de 1 yaşına yeni girdi 10 aylıkken emekledi şuan da kendi başına koltuktan kalkıp koltuktan tutunarak yürüyor bazen ellerini bırakıyor geri tutuyor hemen korkuyor kendi oturabiliyor ama parmak ucuna basıyor
Nisakuzusu Annis-ogul yürüteç hiç kullanmadık doktorumuz önermedi. Valla babasına çok benziyo zaten doğum tarihleri de çok yakın 2,5 yaşında yürümüş babası acaba ona mı çekti diye düşünmeden edemiyorum 🤦♀️
Nisakuzusu Dilayyyyy bizde emekleme de yok bikaç gündür poposuyla gidiyo biraz biraz herşeye gel diyo istediğinde ama kendi gitmeye cesaret edemiyor Bi emeklicek gibi yapıyo vazgeçiyor hiç yere koymadık aslında hep yumuşak yerde oturdu aman üşümesin diye şimdide zorlanıyo işte
Nisakuzusu Denizmavim evet havale geçirmiş belinden su almışlar o dönemde ve ancak 2,5 yaşında yürüyebilmiş🤦♀️
Nisakuzusu BeniSahteSevme aslında beni endişelendiren parmak ucuna basması balerin gibi onu Bi türlü düzeltemiyo😔