Bulut1 MAMAsandalyesi34 ben ikindin 1030 dan bozdum baya kar ettim ama dediğin gibi daha da düşecek miş ve yükselmycekmiş
Mavi2725 MAMAsandalyesi34 evet açıklama yapıldı ama ne olduğunu ben anlamadım 😂 anlayan bana da anlatsiin. Bu arada mesai saati dışı olduğu için bankalarda suan inanılmaz düşük 14.5 satış fiyatı
Mom89_ MAMAsandalyesi34 bence altını doları olan elinde tutup varsa imkan biraz daha folar altın yatırımı yapsın . Bu düşüşün tekrar çıkışı olur
yuhumgeliy MAMAsandalyesi34 bizde bugün 17.5 dan dolar aldık 70bin liralık akşama doğru 3buöuk milyar kârımız vardı şuan öyle bşr düştü ki paramız 67bine düştü bozsak mı diye düşünüyoruz ne yapıcaz bilmiyoruz ya
sarmaliklahana Uzun vadede altın zarar ettirmez bence ya her zaman gördüğü üst rakamın üstüne cıkar. Biz bozmadı ellemedik düşerse 509 kere falan üstüne ekleme yaparız zaten uzun vadede biriktiriyorum boz yap yapmıyoruz elimizde oldukca alıyoruz
Henakiz Hazindeki tüm halı kilim perdeleri vs sattılar herhalde. 😃 Ne yazık ki sürdürülebilir bir düşüş değil. Bugüne kadar ki tek müdahale aracımız piyasaya nakit sürmekti. Oysa yapısal sorunlar var. Velhasıl düşer düşmez yükselmeye başladı bile.