Sizin yüzünüze iyi geldi mi? Ben madeleb çok beğendim 6 gündür kullanmama rağmen yüzümdeki lekeleri açtı resmen ilk defa bi ürünü bu kadar çok beğendim 👌 önce birkaç küçük sivilce çıktı ama 2 güne geçti o da yüzüme alışma süreciydi sanırım 😄 whitening cream de fena değil güzel nemlendiriyor 👍