MinnakTosbagm Kullandınız mı ? Ne gibi yararlarını gördünüz? Nasıl kullandınız vee tadı nasıl her bebeğin seveceği gibimi ? Çok fazla duyuyorum malum ekonomi kötü boşada almak istemiyorum sizlere sormak istedim
Atabsra MinnakTosbagm 7 aylık bebeğim aldık ama henüz kullanmadık ne zaman kullanılır bilmiyorum ay olarak
Fenty MinnakTosbagm Bilmiyorum hiç bakmadım ilk şurubunu aldığım için ama karadut zaten çok şifa kullanabilirsiniz. 1 yaş üstüydü sanırım.
Atabsra MinnakTosbagm valla biz her ay bir büyük şişe bitiriyoruz güzel tadı anlatamam ki benzeyen bişey yok 😂
MinnakTosbagm Musam Evet bende duydum ama çok yerde açmadığını okudum inşallah açar takviye olarak istiyorum çok sağolun🌼
Sucukluyumurtaa MinnakTosbagm tadı çok güzel bence. Ben sulandırıyorum meyve suyu gibi verıyorum. Ağız yaralarına boğaz ağrılarına baya iyi geliyor
MinnakTosbagm Sucukluyumurtaa Sevindim bende meyve suyu gibi kahvaltıda vermek istiyorum takviye olarak
-erCansu- MinnakTosbagm kullandım sulandırıp öeyve suyu yapıyodum bağışıklık güçlendirdgine inanıyorum bazen kaşıga koyuyodum yalıyodu cok güzel mayhoş tadı var fıt alıve sayfasından sipariş veriyodum
MinnakTosbagm -erCansu- Bende meyve suyu olarak sabahları takviye olarak vermek istiyorum ilk fit alive a baktım ama uzun zamandır stokta yok ve yenilenmiyor sonra köyceğizin markasını buldum ama ne kadar güvenilir bilmiyorum eylül öztürkün markasına çok güveniyordum
TheBaby MinnakTosbagm Ben oğluma kullanıyorum okula gittiği için her sabah 1 tatlı kaşığı. Kızıma dut pekmezi tercih ediyorum şimdilik. 7,5 aylık. 1 yaşından sonra kullanırım diye düşündüm
-erCansu- MinnakTosbagm içindekiler kısmına bakın ama daglarkızıdoğal var instada bi akrabamın arkadası oda güvenilir