2maviboncuk Domino Ay büyük kayıp çeyrek şuan 1.411gösteriyor ama sakla illaki yine yükselir bu inişin Bi çıkışı mutlaka olur Şuan yorumu yazana kadar 1tl arttı bile 😀
Domino 2maviboncuk Ben zaten uzun vadeli aldım da cnm ınsallah zarara uğramayız. ama doların düşmesi ınsallah marketlere de yansır 😤
Birkizbiroglan Nejlavrl Bizimde 125 vardı, 95 98 mi ne kaldı. İnanın böyle bir düşme görmedim ve kitlediler satış bile yaptırmadilr şaka gibi
Nejlavrl Birkizbiroglan evet herkes bozdurmak icin girdi ama kitlediler milletin yastik alti altinlarini hesaplamis biraz zarar etsinler dediler resmn 🥲
Nejlavrl Tosbikgiller19 valla oyle az parami ya 15 bin dustukce dahada giriyoruz cok uzuldum keske dun bozdursaydik diye konustuk esimle bozsakmi diye pismanlik bir ise yaramiyor