3 bucuk aylık Cumartesi günü sünnet olduk. Bugün krem sürerken pipisinin kenarında bi parça var gibi gördüm. Şuan şiş ve yeni olduğu için kremi tam temizleyip bakamadım detaylı.dr attım 5. Gün tekrar bakalım ip erken erirse dışa doku fışfırması olabiliyor kremi var onu kullanırız merak etmeyin dedi ama çok endişendim. Başına gelen var mı acaba korkuyorum ekstra bi işlem vs gerekirse diye. Tekrar canı acısın istemiyorum🥺