Kızlar bişey sorcam. Şimdi 657ye tabi devlet memurları işe başlar başlamaz önden bir maaş alıyorlar. Özel sektörde ise mesela Kasım ayını komple çalışıp Aralık ayında Kasım maaşı alınıyor. Yani 1 ay çalışıp ondan sonra maaş veriliyor. Peki 4b’de bu durum nasıl bilen var mı? Yani 4bli olan normal memur gibi başlar başlamaz maaş mı alıyor yoksa özel sektördeki gibi 1 ay çalışıp sonra mı alıyor? Teşekkür ederim şimdiden. 😊