NinovaLemi 30 ekimde yaptım 2500 zorunlu sezeryan oldu. Anne ve refakatcinin son 2 gün içinde covit testini istiyorlar yoksa orada yaptiriyorsunuz kişi başı 100 liraydı. 2 tüp kan takmışlardi ücretini hatırlamıyorum. Erdem hastanesinde yaptim dogumu