Kadersizxww butik pastacılar çok pahalı çekiyor fiyat, ben eşime yaptırmıştım özel pasta butikte 450 istedi normal Pastanede aynısını 250ye yaptırdım. Trendyolda balonlar vs çok uygun ben kendim yapmayı tercih ediyorum eşim destek oluyor daha uyguna geliyor her şey