Minikprensssssssss gündüz uykusu çok yok yani 2 saat falan uyumaz asla. 4 ay 20 günlük. 2 saatte bir 30 dk şekerleme yapıyor. Çok memnun değilim açıkçası bu durumdan çünkü uykuyu alamadan kalkıyor. Uyku regresyonu döneminde geçince bir düzene koymayı düşünüyorum inşallah. Akşam 7de gece uykusuna yatıyor. Sabah 7de kalıyor. Atak dönemi nedeniyle geceleri sık utanıyor tabi bu ay o ayrı