Asell4 sütün iyisi kötüsü, yarayanı yaramayanı yoktur, azı çoğu vardır, kimi insanın azdır, kimi insanın bol boldur, kimi insanın hiç yoktur bu çoook normal bişey, insanlara bunu bi anlatabilsek dünya daha iyi bi yer olacak bence anneler için 😂😂🙈 benim mesela başta çok güzeldi, bi hasta oldum 3 günde göğüslerim söndü gitti azaldı birden ve hala aynı, napayım kendimi mi keseyim yetmiyo vay efendim yaramıyomuşmuşmuş diye 😬😬😫