Asell4 Kizlarr bebeğiniz ek gıdadan sonra güzel kilo aldı mı benim bebeğime hep zayıf diyorlar ek gıdayı bekliyorum😐
denizzzz95 Asell4 boşverin benimkide tospik ama ek gıdayı reddediyor muhtemelen zayıflayacak😂sağlıklı olsunlar hiç umursamayın🥰🌸
Ayssss1 Asell4 5 aylığız 7 kiloyız meme geceleri emiyor genelde mamayla besleniyor ama çok iştahsız bir çocuk ben beslemesem açlıktan ağlamaz doktorumda ek gıdaya başlattı herkes zayıf diyor falan ek gıdaya geçince mama reddimiz oldu bu gidişle iyice zayıflatacak ek gıdaya ara verdik mamayı zorla içiriyorum 🥺
Asell4 Zeynebinannes Ya bebeğim 4 ayına 1 hafta var 3 aylıkken 7 kilo dedi doktor zayıf diyorlar hala bebeğime delircem yok sütun iyi değil yok yetmiyoe
Asell4 denizzzz95 3 aylıkken 7 kilo dedi 4. Aya 1 hafta var o zaman gidicm bakalim kaç olmuş görünce bide aaa çok zayıf diyorlsr özellikle kaynanam🙄
Asell4 Ya bebeğim 4 ayına 1 hafta var 3 aylıkken 7 kilo dedi doktor zayıf diyorlar hala bebeğime delircem yok sütun iyi değil yok yetmiyoe
Bursa97 Asell4 3 aylıkken 7 kilo nasıl zayıf olabilir ya kim diyor onu aah aşkına çok gereksiz bir cümle olmuş benim oğlum da 3 aylıkken 7 buçuk kilo falandı boyuda çok uzun bir bebek ama gayet topluydu yani şuan
Zeynebinannes Asell4 biz 4 ay 3 günlükken tartıldık 6400 çıktı ebe normal dedi😁 sizinki hepten normalmiş 🙂
Gizemhzl Asell4 mesela bu yorumunuzu görsem hiç cevap vermezmişim benimki 7 aylıkken 6.5 kilo idi. Emin olun sizinkinden bir tık fazla çocuklar hep hantal oluyor aynı zamanda pediatrik fizyoterapistim. Kızım yaşıtlarından çok önde prematüre olmasına rağmen.
EfeninAnnesiiiiii Asell4 Asell4 Bence kilosu çok iyi benim bebeğim 4ay 23 günlük en son tartığımda 6kilo800 gram dı ona rağmen doktor çok iyi demişti
denizzzz95 Asell4 kız daha ne istiyorlarmış obez mi olacak😂benim bebem 3500 doğdu anne sütü alıyor sadece şuan 6ay 13 günlük 6. Ay aşısında 8700dü ki tontik yine senn maşallahı var 😂🧿
Zeynebinannes Asell4 kayınvalidem ablamlar sürekli görüştüğüm kişiler yapmıyor çok şükür ki, bebek görmeye gelen yada ilk görenler çok yapıyor🤦🏻♀️ Sürekli denilse çok daha zoruma gider bu yüzden misafir bile istemiyorum o duruma getirdiler artık
Gullcann Asell4 Kız 3 aylık bebe 7 kilo maşallah neredeyse sınırı gececek üst noktada ya. Sakın milleti dinleyip bebeğini şişirme yazık onada zarar annesi. Kilo eşittir sağlık değildir. Benim oğlum 6 aylık daha 7600 sağlığında da bir problem yok. Ne bekliyor bu çevre anlamamki 3 aylık bebek 10 kilo mu olacakmis 🤷♀️
Asell4 denizzzz95 benimde3700 doğdu 3 aylıkken 7 kiloydu hatta çok iyi dedi doktor. Diyorum kimse umursamıyor doktoru😁
metehanmom_ denizzzz95 yaa birşey sormak istiyorum 😊 bebeğim 3 aylık olaaksadece anne sütü alıyor ama sanki doymuyor gibi hissediyorum 2.bebeğim işte hep meme mama gittik o yüzden bu konuda tecrübesizim bunda da bir yanım mama al diyor ama bir yanım boşver diyor göğsüm yumuşak sürekli emmek istiyor özellikle gündüz uykuları kısa sence ne yapmalıyım canım sen doyduğunu nasıl anlıyorsun göğsün sertleşiyor mu
Zeynebinannes Ayssss1 bizim 4. Ayda 6400 çıktı. 5. Ayda siz kadar oluruz sanırım anca kaç kilo doğmuştu acaba bebeğiniz
Asell4 Zeynebinannes 3700 doğdu 3 aylıkken 7 kilo dedi doktor Bi hafta sonra 4 aylık olacak bakalım almis mi
metehanmom_ Asell4 eğer iştahlı olursa alır canım anne sütü+ek gıda çok hareketli olmadığı için de alıyor yani benim ki almıştı 😊
afraninannesii Asell4 gece yatmadan önde yulaf muz tarçın yediriyorum. 700 gram aldı. 🥶 bir de artık her öğününe pilav ve makarna koyuyorum. O da işe yaradı
Bersahefem afraninannesii yulaf muz tarçini nasıl yediriyorsunuz tarif yazar mısınız.bir de kaç aylıkken başladınız bunu yedirmeye
denizzzz95 metehanmom_ hiç öyle düşünme bi zaman sonra göğüsler terbiye oluyor taş gibi olmasj için uzun saatler emmesi gerekir😇Beslenme çok dikkat et 3 öğün mutlaka ye atlama.Süt yapıcı besinler tüket artar merak etme🙏Özellikle gece emzirmeye bak uyandıkça ver gece emmesi hem daha faydalı hem sütü arttırır🙏😇çişli bez sayısını takip et.Günde 5 tane dolu çişli bez alıyorsan doyuyordur🙏Düzenli sağmakta sütü arttırır🥰