Fatos_ecrin11 Arkadaşlar şimdi benim adet günüm 18 kasım düzenli hiç şaşmaz bu ayda 18inde olması lazım hala olmadım kasık ağrım var ve iç çamaşırımda kan vardı sonra kesildi olmadı acaba hamile miyim tam anlayamadım arada bir karnım ağrıyor hala sizce gebelik var mı?
oglusum03 Fatos_ecrin11 hamile de olabilirsin mevsimsel de oluyo bazen ben de 10 gün erken oldum mesela ama devam etti adetti leke gibi miydi
Egelim Benim de çok düzenlidir ama bu ay 3 gün gecikti, arada olur bir kaç gün gecikme, bir çok sebepten kaynaklı.