senemmgncr evet çöpe atın demişlerdi sağıp atın diye.Ancak benim doktorum radyosyon 2 saat gecsede gün boyu seninle oluyor o yüzden hemen emzire bilirsin 2 saat sonra emzirsende alicak o radyasyonu gün sonu emzirsek de 2 dakika sonra emzirsende ben 2 saat bekleyip direk emzirdim sagmadım çünkü hastanede işimiz uzun sürdü bekleyemedik kendi doktorumda emzir sorun yok ilaçsız cektirmissin dedi bir şeyde olmadı ama içiniz rahat etsin isterseniz sağıp çöpe atın 🙏🏻