Tuba-21 Kızlar bebeğim 33 haftada doğdu. 27 gün küvezde kaldı. Şuan gaz ve kabız problemi çekiyoruz. Zeytinyağı verenler varmı çevremdekiler ver diyor ama kararsızım ilk çocuğum emzirme artı mama kullanıyoruz
Mucizemm344 Tuba-21 canım doktorumuz gazdan dolayı bize rezene demle içine zeytinyağı koy 2 3 damla demişti. mama kullanıyordum başlarda onara koymamı söylemişti
Urazimmm Tuba-21 bebeğim kaka yapmakta zorlanıyordu doktorumuz günde 1 çay kaşığı zeytinyağı ver dedi ben verdim yani
Lulemom Tuba-21 bizim doktor bi kaşık zeytinyağı ver 3-4 gün kaka yapmazsa dedi ama hiç vermedim. Anne sütü alıyor sadece. 10 güne kadar normal demişti başka doktor da.
Mizmizmyrtle Tuba-21 bende veriyorum kakasını yapmakta zorlandığı zamanlar bir çay kaşığı rahatlatıyor hemen
Mucizemm344 Tuba-21 canım doktorumuz bırakacaksınız dedi bi iki gün zor olur dedi öyle bıraktık başka hastaneye gidiyordum orda hep vereceksin dediler yazık çocuğum mamadan da çok gaz olmuş bı gittiğimiz doktor sağ olsun bırakacak dedi
Ayferc Valla benim doktorum günde 4 çay kaşığı verebilirsin demişti kabızlığı çok oluyodu artı kolikti güzel rahatlatiyo mama yemeden önce veriyorum bir iki saate tuvaletini yapiyo masaj yapıyorum biraz