Merhabalar. Bir süredir eşim çok kaşınıyordu alerji diye üstüne düşmedi vücuduna gittikçe yayıldı en son doktora gitti uyuz demiş doktor. O günden beri eve gelmiyor ama 3 gündür bebeğim ve bende de kızarıklıklar çıktı. Doktor özel bi karışım olan ilaç verdi kullanıyoruz ama sanki küçük kırmızı kabarcıklar çıkıyor hala. Bugün 3. Günümüz ilacı kullanmaya başlayalı. Evdeki her kıyafeti yorgan nevresimi yıkadık, yüksek sıcaklıkta kuruttuk ütüledik. Tek seferde kurtulmak için ne yapmamız lazım bu uyuz illetinden. Bebeğim geceleri çok huzursuz sanırım kaşınıyor, hiç uyuyamıyor.