Herkese merhaba. Bu soruyu merak ettiğim için soruyorum kızım 14 aylık bu zamana kadar sadece geçen ay çok ateşlendi inatçı bir ateşle devlet hastanesi acilde ilk kez fitil verildi. Ve gerçekten yavrum rahatladı uyudu. Sabahı kendi özel doktoruna gittiğimizde durumu anlattım inatçı ateşi devam ettiği için fitil alsak zorda kalırsak versek diye sordum yaşından sonra fitili doğru bulmadığını çocukta psikolojik sorun yaratabileceğini söyledi yazmadı tabi ki fitil. Tabi ki hoş değil ama sizlerin inatçı ateşlerde fitil verip vermediğinizi merak ettim..