Erdemir Kızlar emmiyor ya hastaneeye de gittim bu yüzden hasta canı istemiyor 5 6 saate bir emmiyor oda 2 dk 😭
Erdemir Mini_ka hali yok diyo serum dedi ama daha 4 aylık eller ayaklar delik deşik oldu damar bulamadılar 😞
Myandi Erdemir yenidoğan hemşiresi çağırtsaydınız. Bizde de aynı durum oldu 3 tane hemşire denedi artık tahammül sınırımı aştım ve yenidoğan çağırdılar. Bir de şu an domuz gribi salgını var maalesef
TheBaby Erdemir Ya varya tamamen onların tecrübesizliği. Yenidoğandada 4.aylık bebektede damar yolı bulunur. Bilmeyen geçiyor işin başına. Yazık ya bebeklere
Mini_ka Erdemir Bizde başka bı şikayetle gitmiştik bı kaç gün sonra rota virüsü çıktı kızımda bende hastaneden bulaştığını düşünüyorum
Erdemir TheBaby ya pislikler delik deşik ettiler bende vurulmaz diye düşünüp çıktım bilseydim kaldırırdım ayağı hastaneyi