Muhammed_sefa05 Günaydın tecrübeli anneler bende daha tecrübeli deilim ilk bebeğim oglum iki gündür ishal olmuş yeni 38 günlük niye acaba bişey olmaz dimi lütfen yazın bekliyorum
Melisanaz Muhammed_sefa05 ateş yoksa sorun yok xnm bebekte oluyor senn yedgn bsey dokunmştr emiyo sa veya üşütmş olabilır
Deletedmom421 Muhammed_sefa05 Canım o normal ama aşırı sulu ise bir doktora görün bebeğiniz yeterince anne sütü içmiyormu acaba ? Karnını doyuracak kadar ?
Deletedmom421 Muhammed_sefa05 anladım canım kaka rengi değişik değilse birde cok sulu değilse düzenli kaka yapıyorsa korkma canım 🤗