arkadaşlar 3,5 ay once dogum yaptım. emzirmiyorum . sütüm yok . doğum kontrol hapina hala başlamadım .
sorum şu.. önce adet söktürücü başlayıp adetin 3. günü mu hapa başlamalıyım yoksa direk hapa mi ??
not: doktoruna danış diyenler için, sordum sabahtan beri cevap yok deneyimli tecrübeli annelerimiz yanıtlasın bari 🤗🤗🌸🌸