Asel2 çok normal bizimki de oyleydi ağız dolusu kusuyordu yerde ki hali full kusmuk 🤣 3 bucuk aylik olduk azalmaya basladi . kustukca yedirme biraz bekle acikinca agliyacak zaten . bide mitlaka gazini cikarin . gazi yok demeyin %99 gazi vardir . vurdukca cikar yavas degil biraz sertce vurun