300 tl doğum parası alıyorsun anneye yatıyor başvuru yapmak gerekiyor doğum belgesi ile ve pttden anne alabiliyor. 200 kusur tam hatırlayamadım miktarı hastane bildirim yapıyor onu süt parası alıyorsun. Ben çalışmıyorum esim sigortali oldugu icin ona yatmisti sut parasi