Momyofkerem çok normal benim kızımda ağlıyordu duş aldırmak mı felaket mosmor oluyordu anca memede kalsın sonra kolik olduğunu öğrendik masaj yap dediler ne mümkün duş yaptır dediler ne mümkün .Anneler başımda neyi var niye ağlıyor hasta bir çocuk dedikçe bağırıp gönderiyordum.Ben stres oldukça bebeğimin dhaa cok ağladığını fark ettim.Sonra bir yazı okudum bebeğin tek dili ağlamak.Aklimizdan geçen her şey için tek yapabilecekleri ağlamak Erken doğması ile alakası yok ama bu bilgi beni çok rahatlatmisti artık ağladığın da stres değil ne demek istediğine odaklandım belki bu 1.5 ,2 ay sürdü ama başardım dilinden anlar oldum.Dilerim sizinde göz açıp kapanınca ya denk düzelir 🙏🏻