Sevgili anneler bikaç gün önce dişime kanal tedavisi yapıldı . Geçici dolgu koydu doktor . Ertesi günü dilimle yokladım minik bi kısmı gitmiş sonraki gün baktım gene azalmış dolgu. Doktor düşebilir kırılabilir normal dedi ama dolgu yapılmasının ertesi günü baslaması kırılmaya normalmi ya ? Arıcaktım doktoru haftasonuna denk geldi diye aramak istemedim bugünde vakit bulup arayamadım . Bilenler beni bilgilendirebilir mi ya