Kizlar bebegim normalde yemek yemeyi çok severdi bu ara ne olduysa ağzını kilitliyor hiçbir şekilde açmıyor. Memeyi de istemiyor. Diş diye düşünüyordum. Dişi de çıktı görünürde bir sikintisi yok. Ne verirsem vereyim yüzünü eksitiyor midesi bulanmış gibi yapıyor yemek istemiyor. Birkaç gündür kilo verdiğini gözlemledim. Bez sayısı da günde ikiyi geçmiyor onlarda tam dolmuyor. Nasıl geri eskisi gibi olur nasıl yemeye ikna edeceğim