Leonsmom banada annem hep sütün az çock aç diyordu saglık ocagndaki hemşirem her annenn sütü vardr az değildir bebek emdikçe gelir dedi sen güzel beslen bol su iç ve bebegnn aç oldugunu düşünüyorsan kaşık ile mama ver eger mamayı kaşıkla yiyorsa açtır bibernla içiyorsa emme reflexi vardr dedi ki benm kızım çok emme reflexi olan bir bebek bir saatte 1 aylkken aç oldugunu düşünüp 70 cc mama yedirip ayrıca emziriyordm düşün yani o yüzden aç deme dedklermi yap ve mamayı kes inan hem bagrsak yönnden çok rahatlıyor hemde sen bebegne sütünü veriyorsn daha iyi oluyor bu ikinzi içinde bir hafta dene etkisini görrsen yada takldıgın birşey olursa sor cnm bn çok savş verdm bu knuda herkes mama ver aç aç dedi durdu kmseyi dnlemedm evimde düzenmi kurdum her hafta kilosunu tarttm aç mı diye bezlerini saydım ama bebegm aç değil çok şükür sütüm yeterli dönüşünü bekliyorum mutlaka kolaylıklar versin Rabbim