Sareem Uyanmadan,hıçkıra hıçkıra aglar gibi içini çekiyo 😑🤷♀️neden acaba. Kucagima aliyorum sonra,uyandirmadan seviyorum öpüyorum.bazen geçiyo o hali , bazen daha kuvvetli ağlıyo. varmı böyle olan. Okuyorum da genel olarak ama , arada yokluyo bu durum
Sude Sareem aynıı dediğin şeyleri bizde yaşıyoruz 5 aylık bende okuyoorum inşallah tez zamanda tamamen geçer
Deletedmom115 Sareem 10. Aydan 12. Aya kadar bu durumlar sık görülüyor galiba çünkü bu konuyla ilgili çok post gördüm benimde oğlum aynı şekildeydi 1 yaşında çok şükür geçti sanırım bu aylara özel bir şey mi sebebini bende bilmiyorum bildiğim normal olduğu.
Seraptoprak Sareem bir yerde okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama 10. Aydan sonra artık derin uykuyla beraber rüya görmeye başlıyorlarmış minikler 😊 ona bağlı bu şekilde uyku da ağlamalar görülebilir yazıyordu. Bazen benim kızım da yapıyor seviyorum elini tutuyorum sakinliyor 🤗
Sareem Anneumudu allah allah demekki ay ortalamasi yok bu dönem olur böyle şeyler demek için..belki gelmiş geçirmiş birileri vardir. Öneri verirler 😌
Anneumudu Sareem dün videosunu cektim babaanneme gösterdim şakadan da olsa azarlıyırsanız melekleri dövüyordur dedi🤔 saçma gelsede eskiler biiey biliyor deyin takip edeceğim
Mom120 Bebeginiz yaninizda odanizda mi yatiyo? Annem bebekken beni odasindan ayri yatirmaya baslayinca gece sebepsiz yere inler gbi aglamaya baslamisim bi süre snra tekrar odasina alinca gece aglamalarm durmus. Siz anlatinca aklima bu geldi hemen😅 belki sanci fln giriyodur havalar isindi ancak belki isindi diye fazla ince giydiriyosaniz gece sancilaniyo olabilir
Sareem Mom120 ayni odada beşiği var ama uzerini çok açıyo diye yanimizda yatiriyorum 2 aydir kadar. Uzun kol çok ince giydiriyorum uzerinide aslinda, üşümesi yada terlemesi mümkün olmayacak gibi. Inleme kısmı tam bize uygun o ayarda bişey gerçekten
Mom120 Sareem ay bilemiyorm belki rüya görüyodur bn yatirdiktan snra okurum üstüne ayrica nebe suresi de okurum ben iyi geldigini düsünüyorm☺️Insallah devam etmez gecer yavrucak güzelce uyur☺️
Sareem Anneumudu beni bu ara pesinde çok koşturur oldu,annem az bağır yanlışı anlasin şimdiden dedi de pekte yapmadim aslinda 😌😎 yinede bende bi deneyeyim