Kızlar yardım lütfen 2 aylık bebeğim var yeni doğduğu zamanlarda ciddi göğüs ucu yaralarım vardı özellikle sağ göğsüm daha fena olduğu için emzirmeye çekindim sağ tarafımı genelde sağıyordum ama şimdi bakıyorum orda hem süt azalmış hemde iki göğsüm arasında bariz boyut farkı var sol göğsüm daha şişken sağ göğsüm daha bi inik ikisini eşitlemek için ne yapmam lazım sağı da vermeye başladım artık bebeğime ama bi çaresi olur mu düzelir mi 🙄