Merhaba, 18 aylık bebeğim ve evde gezerek uyutuyordum. Şimdi artık yatağa yatsın ve öyle uyusun istiyorum. Nasıl yapıcam beni de yatağın içinde istiyor. Uyku arkadaşı koydum istemiyor. Kendi yatağımızda asla yatmıyor ayağa kalkıp zıplıyor uyku bilmiyor o yüzden onu kendi yatağına koyup nasıl uyutmalıyım uyumak istemiyor fikri olan var mı siz nasıl başladınız yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim