Merhaba 3 aylık kızım var balgamlı gibi kusuyor daha doğrusu görümcem öyle dedi üşütmüş bu çoçuk balgamlı ve peynirli kusuyor dedi hemen arkasından normal bi şekilde kustu nerede üşütecek evde dedim üşütmüş işte balgamlı falan dedi böyle bişey olabilir mi acaba bana her zamanki kusmuğu gibi geldi aksi gibi evde çok kusmaz onlarla bi araya gelince oluyor