Geçen hafta bebeğin cinsiyetini öğrenmek için pazartesi günü muayene olmuştum öyle bir kontrole gitmek istiyorum bugün 8 gün diyorlar Yarın kontrole git falan Ben çarşamba gidecektim geçersiz olur diyorlar 10 günmüş Çarşamba 9 diye biliyordum Ben Sizce hangi gün gideyim