Poyraztaha 2 buçuk yaşında oğlum yazdan beri dilini ve üst dudağını kaşıyor bazende burnunu ağlama krizlerine giriyo dilim acıyo diye doktor vitamin verip gönderiyo başına gelen var mı önerdiğiniz bişey varmı