azizanhuma Merhabalar Covid oldum çok öksürüyorum çam kozalağı şurubu öksürüğe iyi geliyormuş . Emziriyorum . Emzirenler için öneriliyor mu bilgisi olan yazabilir mi??
Yagmuurr azizanhuma Emzirenler için bilmiyorum ama ben yıllardır sigara içiyorum o şuruptan sonra ilk defa rahat nefes aldığımı biliyorum öksürük ve balgamıda kesti hemen
Emelingoo azizanhuma ben doktoruma sormuştum. Sirkesini içebilirsin demişti. Covid olduğumda bolca tüketmiştim ve inanılmaz iyi gelmişti gerçekten. Doğumdan sonra da sabahları aç karna suya karıştırıp içtim. Bi sorun yaşamadım.
ballicorek_ahmet azizanhuma ben kullandim canim hatta cocuguma da tatli kasığıyla icirdim. Fazla tuketmeyin ağır bi şurupmuş
Dedimolabilir azizanhuma emziriyorum kullandim evet pekmezide kizima da veririm gercekten iyi geliyor
dfn_2106 Kekik cayi icin cok iyi geliyor. Ben kekik cayi icmistim covid oldugumda öksürük ve nefes darligina iyi gelmisti. Cok gecmis olsun..