1minik valla ben emziriyorum çok sağım yapmadım o yüzden kaç cc içiyor bilmem imkansız. 4 ay 20 günlük oğlum kilosu iyi. Ama hiç saat tutmadım mesela ne zaman istese emzirdim bu ay mesela 3_4 saatte bir emzirilir diyorlar ben 2 saatte de teklif ettim emerse emdiriyorum. Süt olayı da sağım ne zaman yapsam maksimum 100cc çıktı. Sağım gerçek miktarı göstermezmiş onu anladım artık. Yani süt olayı psikolojik kendini sütün olmadığına yetmediğine inandırırsan azalır. Artırmak için de bana iyi gelenler boza, dereotu, üzüm kompostosu, tahin pekmez ama pekmezi az olacak. Ve bol su🙂