Hanımlar merhaba ayın 30una gün aldım Allah nasip ederse doğum yapacam sezeryanla oğlum var iki yaşında ilk doğumumda tecrübem yoktu ayrıca bakanım vardı şuan bana bakacak yanımda kimse yok benim çok acil şekilde doğumdan sonra toparlanmam sezeryan sonrası tavsiyelerinizi bekliyorum çabucak etkisinden çıkmak için