UcuBulunamayanBant Arkadaşlar kullanan varmı kremini yada losyonunu getirden almak istiyorumda aslında Sebamed alacaktım ama yokmuş şuan eczaneye gitme şansım da yok kullanan yada bilgisi olan varmı nasıl bı ürün
Wolverine UcuBulunamayanBant Ben Nivea’nin bebek sabununu kullanıyorum gayet güzel kremi de güzeldir bence üstte kalsın
UcuBulunamayanBant Cnmyvrmm1 Danerys Deletedmom_73 Megaa teşekkür ederim arkadaşlar alıyorum o zaman çoğu ürününden memnun kalınmış.