Minikbereninannesi Arkadaşlar kimisi 3 ay kimisi 6 ay diyor. Ben eğitim almıştım eğitimde de 6 ay denilmişti. Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
Busra91 Minikbereninannesi ben şöyle biliyorum canım oda sıcaklığında 3 saat,buzdolabında 3 gün,buzlukta 3 ay
Ballilokmaayse Minikbereninannesi 3 ay canım. Bende emzirme eğitimine katılmıştım. Oda sıcaklığın da 3 saat dolapta 3 gün buzluk da 3 ay. 6 ayı ilkkez senden duydum sen 3 ay da tüket bence
AyazAslan Minikbereninannesi 6 ay diyor burda doktorlar, ulkeden ulkeye fark oluyor tabiide sut saklama tavsiyesindede oluyormus demek. hatta cok hijyenik ortamda sagim yapildiysa ve en az -18 derecede korunuyorsa 9 ay’a kadar saklanabilir diye biliyorum ben
Onsubatikibinondokuz AyazAslan bende aynı şeyi yazacaktım -18derece ve üstünde olunca 6 9 aya kadar saklayabiliyor diye biliyorum
[silindi] Minikbereninannesi oda sıcaklıgında 3 saat,buzdolabında 3 gün,dondurucuda 3 ay canım gebe okulunda öğrendim
SelimliAnne Minikbereninannesi normal buzdolabı dondurucularında 3 ay. Derin dondurucuda 6 ay diye okumuştum
[silindi] Minikbereninannesi Süt saklama koşullarının standartları ülkeden ülkeye değişiyor eğer yabancı kaynaktan çevrilmiş bi yazıdan aktarıldıysa 6 ay olarak öğrenmiş olmanız normal. Bizim sağlık bakanlığımız 3 saat, 3 gün ve 3 ay şeklinde uygun olanı açıklamış. Buzdolabında da kapak tarafında değil iç ısının en dengeli olduğu orta raflarda saklamak gerek yoksa 3 günde dolmadan bozulabilir.
Duruduygu Minikbereninannesi kızım sarılıktan yattıgında orda doktor ve bebek hemsiresi söylemisti sagdın dişarda 3 saat alt dolapta 3gün buzlukta 3 ay
Tazeanne53 Bilgiler güncellenmiş diyorlar. Buzdolabı buzluğunda 6 ay, derin dondurucuda 12 aya yükselmiş. Yanılmıyorsam instagramda emziren anne paylaşmıştı.