Merveensarelisa Eveet kizlar bugün kirkimiz çıktı çok şükür gelelim malum konuya 🤣 agdayi ne zaman yaptirdiniz sezeryan yerine ya bsy olursa korkusu var tecrubelileri bekliyorum normalde kendim yapıyorum ama kendim yapmaya daha çok korkuyorum kuaföre gidicem mecbur
Kuzumms Merveensarelisa bende şeyi merak ediyorum malum uyuşukluk var ya acaba acı hissedecek miyim 🐱
Melikeeeecansuu Merveensarelisa 41cı gun yaptırdım agdayı amalıyat yerımın altından tuttum oyle aldırdım bırsey olmadı
Haticedgn Merveensarelisa Benimde çarşamba çıkıcak bende ne zaman gitmeliyim bilemiyorım kuaförüm sezeryanda yarı kırkından sonra gelebilirsin demişti ama ben korkumdan gidemedim
NinovaLemi Merveensarelisa benim lazer dikişti ve komple kapanmisti yapsam rahat yapardım ama onun yerine lazer epilasyon aleti aldim 😀
NinovaLemi Merveensarelisa güzellik merkezlerinde ki daha endüstriyel makineler ev tipi olduğu için bir sıkıntı olmuyor. Sadece yaranın üstüne tam ışın atamayacağım çünkü hala kızarıklık var. Geçince vericem kirbaci 😀
Kadermelek1996 Merveensarelisa bende 3 ay 10 gün önce sezeryan oldum 40 çıkınca önce kadın doğumda kontrol oldum sonra ağlaya gittim ama psikolojik olarak korkarak gittim ağrıdı dikiş yeri biraz toplamda 3 kere gittim hâlada ağrıyor yada ben beynime öyle yerlestirdim ondan ağrı hissediyorum bugün adetim bitti yarın yine gideceğim şimdiden korku 😂😂
Deletedmom_73 Merveensarelisa Ayy ben çok korkmuştum hem uzun süre almayınca hemde doğum yaptığım için korkutucu geliyordu ellerim terlemisti 😂 dikiş yerinden de korkuyordum ama bir şey olmadı 4. Kez yaptım geçen hafta çok rahattım 😊
Merveensarelisa Haticedgn bende takamadim valla hatta bı yazmayla bile saramadim aciyodu karnım hala da acıyo