Pes etmeyin aynı durumu bende doğduğundan beri yaşıyorum mama verdik ilk zaman sarılıktan dolayı ama bende hiç pes etmedim sağdım şimdi 4 aylık bazen emiyor bazen emmiyor geceleri ve sabahları çok iyi ama diğer zamanlar da da sağıyorum ve azalma olmadı hiç hala devam ediyorum mama sayımı da oldukça azalttım bu yüzden sizde pes etmeyin biraz zahmetli bir süreç ama hala varsa sağın en azından anne sütü almış oluyor 😊😊